NVIDIA
Nvidia: Ray tracing na starim grafičkim karticama
Odrazi i sjene će u nekim igrama raditi i do šest puta sporije.
Nvidia je nedavno objavila da će ray-tracing stići i na stare Pascal GPU-e, a sada malo pojašnjava kako dobro ili kako grozno će ta značajka utjecati na igre.
GTX 1080 Ti će u nekim igrama imati 6 puta lošije performanse po broju fps-a u odnosu na RTX 2080 sa svim uključenim refleksijama, naprednim sjenama, globalnim osvjetljenjem i drugim "slatkišima" koje nudi ray-tracing.
Nvidia kaže da će Port Royal na RTX 20280 Ti raditi na 53,3 fps na rezoluciji 2,560 x 1,440 s naprednim refleksijama i sjenama, zajedno s uključenim DLSS anti-aliasingom. S druge strane GTX 1080 će s tim uključenim značajkama raditi na samo 9,2 fps i to bez DLSS-a, što znači da će biti potpuno neigriv u tim postavkama.
U Battlefieldu V ćete s osnovnim refleksijama dobiti 30 fps na 1080 Ti, u usporedbi sa 68,6 na 2080 Ti. Slična situacija je i s drugim Pascal karticama, pa ćete ray-tracing značajke uglavnom platiti neigrivošću.
Ako se pitate što će vam onda uopće ray-tracing na grafičkim karticama tipa 1070 ili 1050 Ti, poanta je u tome da možete uključiti sve te silne značajke kako biste vidjeli je li razlika u slici dovoljno velika da bi vam se isplatilo kupiti novu RTX-icu.
Učitavam komentare ...