Web strategija 14
Ove godine najbitniji je responsive web dizajn!
Web sajtovi su opet glavni, zaboravite nakratko na društvene mreže. Ovih dana svi surfaju webom na svemu i svačemu – dostupni su smartphonei i tableti različitih veličina ekrana te brojni browseri.
No je li veliki izbor uređaja postao problem kad su u pitanju web stranice? Ovo je samo jedna od mnogobrojnih tema na 14. regionalnoj konferenciji "Web::Strategija 14 - Od weba do neba", koja se održava od 14.-16.06. 2012. u Hypo centru u Zagrebu.
Nije li vrijeme za svježe teme u web developmentu i web dizajnu? Responzivni web dizajn nešto je što je još uvijek poprilično novo, čak i među "web guru zajednicom", smatraju na Tripwire Magazineu. Da i hrvatski web developeri prate svjetske trendove, govori izjava Igora Kovačića iz tvrtke Trikoder, ujedno i člana ocjenjivačkog odbora 14. Web::Strategije: "Ove godine iznimno je bitno imati web prilagođen za mobilne i tablet uređaje. Iz tog razloga sve više se koristi tzv. responsive web design pomoću kojeg je moguće podržati više različitih prikaza, ovisno o veličini ekrana na kojem se stranica prikazuje."
Ukratko, responzivni web dizajn rad se skaliranjem i reorganiziranjem sadržaja na web stranici lukavim korištenjem CSS-a i HTML-a kako bi stvorili što bolje korisničko iskustvo (user experience) na sajtu. Danas svaki klijent koji drži do vlastite promidžbe mora razmišljati u tom pravcu – njegov web mora biti kompatibilan i na BlackBerryju, iPhoneu, iPadu, Kindleu i drugim uređajima, jer budućnost sprema inovacije o kojima još ni ne sanjamo, stoga se treba na vrijeme prilagoditi svjetskim kretanjima.
Od weba do neba u Zagrebu!
Zagreb će opet okupiti brojne web developere, web dizajnere, programere, projekt managere, naručitelje i kupce web stranica i web aplikacija, studente tehničkih i grafičkih fakulteta i mnoge poslovne ljude na trodnevnoj konferenciji.
Prvi dan namijenjen je cjelodnevnim edukativnim predavanjima koja će držati najvećih hrvatski i regionalni stručnjaci, od nadolazećih standarda i novostima u tehnologiji do iskustava optimizacije, skaliranju i integraciji velikih web sustava. "HTML5 u praksi" Emanuela Blagonića, "SEO za velike web stranice" Nedima Šabića samo su neka od predavanja. Drugi i treći dan donijet će specijalizirane radionice i seminare: "Responzivan web dizajn", "Sigurnosno testiranje aplikacija" te "Napredni SEO za developere i dizajnere".
Popunite svoju online prijavu još danas i saznajte zašto je više od 3000 posjetitelja uživalo u vrhunskim edukacijama, poslovnim susretima i opuštenoj atmosferi koju nudi Web::Strategija u ugodnom ambijentu Hypo centra.
Zlatna nagrada Web::Strategije priznanje je od web zajednice!
"Važnost Zlatne nagrade Web::Strategije nije u materijalnoj vrijednosti već predstavlja priznanje ljudima koji stoje iza projekta." - jednostavno je sažeo bit nagrade koja se već tradicionalno dodjeljuje na svakoj konferenciji Igor Kovačić, član ocjenjivačkog odbora Zlatne nagrade Web::Strategije. Budući da Web::Strategija okuplja kremu hrvatskog web developmenta i web dizajna, biti prepoznat u toj zajednici znači ne samo prestiž, nego i brojne poslovne suradnje.
Prijavljuju se projekti iz Hrvatske, ali i iz cijele regije, a nagrada će se dodjeljivati u 2 kategorije: Web upotrebljivost 2012 i Web inovativnost 2012. Transparentnost i stručnost odabira nagrade jamče ocjenjivački odbor na čelu s nadzornikom Sinišom Gavrilovićem iz tvrtke Trenutak, koji pazi na proceduru ocjenjivanja i ugled Zlatne nagrade Web::Strategije tijekom procesa ocjenjivanja.
Prijave su otvorene do 1. 6. 2012. do 14 sati putem online obrasca, a JEDAN izvođač može prijaviti maksimalno 10 projekata.
Uz sponzore i partnere do 14. Web::Strategije!
Od weba do neba na krilima 14. Web::Strategije idemo uz pomoć srebrnih sponzora: tvrtke za izradu web stranica - Virtus Dizajn, studija za razvoj web stranica - LogIT internet usluge i tvrtke za izradu web sustava - Trikoder.
Zlatni medijski partneri su portal Monitor.hr te časopis VIDI, a stručni medijski partneri Zimo.co, Maksi, Etarget i Rep.hr.
Za korisnički vizualni doživljaj konferencije pobrinula se tvrtka Manifest, za fotografije Fotosvijet.com, prostor omogućava Mozaik grupa Hypo centar, tisak Timgraf Media, tehničku podršku su dali djelatnici tvrtke EURO-VAL, a Akcija je zaslužna za interaktivno upravljanje društvenim mrežama.
U organizaciji konferencije pomažu i drugi brojni partneri: Neurolab i TransmeetTV, Avalon Premium Hosting, Zimo.co, Omega studio, Eversys, Web Marketing Akademija i World Class Health Academy.
(Sponzorirana vijest)
Učitavam komentare ...