MeetUP CCA
Sedam IT glavni partner MeetUP-a
Tvrtka Sedam IT postala glavni partner poslovnih druženja koja organizira Contact Center Akademija (CCA).

Tvrtka Sedam IT postala je glavni partner MeetUP poslovnih druženja koja organizira Contact Center Akademija (CCA). Riječ je o poslovnim susretima osmišljenima kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava dosadašnjih i budućih polaznika CCA. Nakon prvog susreta koji se održao u veljači, novo druženje s novom temom održat će se 15. svibnja ove godine.
U proteklih pet godina 60-ak voditelja/direktora kontaktnih centara, renomiranih hrvatskih tvrtki svoja je znanja i vještine nadogradilo i usavršilo kroz program CCA. Kako bi kontinuirano unaprjeđivali svoja znanja osmišljen je program poslovnih druženja pod nazivom MeetUp. Naime, ideja je kroz MeetUP CCA nastaviti učenje i razvoj, ali i jačanje kako kontakt centar tako i customer care industrije u hrvatskoj i regiji. MeetUP-i se održavaju tri puta godišnje, a sudionici su direktori, voditelji, supervizori i svi ostali djelatnici kontakt centar i customer care industrije koji prate trendove u struci, te usavršavaju svoja znanja. Teme su uvijek atraktivne, a spadaju u domenu operativnog razvoja i vođenja kontakt centra i/ili customer service timova. Svaki susret ima krovnu temu koja se obrađuje putem stručne i interaktivne prezentacije, a naglasak je na praktičnim pitanjima i interakciji sa sudionicima.
Predavači koji prezentiraju pojedine teme vrhunski su stručnjaci k oji svoja znanja i iskustva dijele sa sudionicima, kroz predavanje i neformalno druženje kako bi im pomogli da još bolje i učinkovitije rade svoj posao. Na prvom MeetUpu tema su bila pravna pitanja odnosno uvijek aktualnu temu pravnih i zakonskih regulativa, usko vezanih uz operativan rad timova (smjenski rad, snimanje poziva, odlazne kampanje/pozivanje korisnika, i sl.) koja je predstavio Vinko Berković, diplomirani pravnik. Drugi susret održat će se 15. svibnja ove godine sa temom koja nije zaobišlaniti kontakt centar i CRM industriju. Riječ je o temi Društvene mreže u kontaktnim centrima - da ili ne?
Uz predavanje i druženje, na svakom MeetUP-u je organiziran i kutak znanja, u kojem sudionici upoznaju novitete u kontakt centar industriji te načine kako ih najboljeprimijeniti u svakodnevnom radu.
"Nama u Sedam IT-u, želja je poticati i sudjelovati u razvoju kontaktnih centara u regiji, putem naših modernih rješenja. Svidjela nam se ideja MeetUP-a koja također ide u smjeru razvoja ove industrije, stoga smo se odlučili podržati događaj kao generalni sponzori. Iskustva koje posjedujemo i naša referentna lista kontakt centar i CRM korisnika potvrda je našeg snažnog utjecaja na tržištu. Sudionicima ćemo dati odgovore na konkretne upite o primjeni i važnosti kontakt centara, i trendova koji nas očekuju", naglasila je Tea Crkvenac, direktorica Sektora Razvoja softvera.
PROMO ČLANAK
Učitavam komentare ...