Unreal Engine
Unreal Engine poskupljuje ali ne za game developere
Za razliku od Unitya, veća cijena Unreal Enginea će se odnositi samo na one koji će koristiti engine za TV i filmsku produkciju.
Nakon što je Unity izazvao bijes game developera najavom naplate korištenja enginea za svaku instalaciju igre (pa je ubrzo odustao od toga), dolazi nam vijest koju je objavio izvršni direktor Epic Gamesa Tim Sweeney, da se sprema povećanje cijena korištenja Unreal Enginea.
Sweeney je rekao da će poskupljenje Unreal Enginea zahvatiti samo one developere koji će ga koristiti za filmsku i TV produkciju, tako da razvojni programeri igara mogu ostati mirni bez straha da će plaćati više za korištenje enginea u izradi svojih igara.
Sweeney nije rekao koliko će Unreal Engine biti skuplji, ali je rekao da će Epicov model licenciranja biti sličan onima koji se provode za druge alate poput Maye i Photoshopa.
Šef Epica je ujedno prokomentirao i nedavna otpuštanja 16 posto zaposlenika u tvrtki, rekavši da je Epic "počeo upadati u financijske probleme" prije otprilike 10 tjedana, ali kaže da je u međuvremenu stabilizirao svoje financije tako da neće ponestati novca dok gradi metaverzum u suradnji s Metom i Microsoftom.
Također je rekao da su prihodi Fortnitea subvencionirali druge dijelove tvrtke i da je vrijeme za promjene, jer na želi da Fortnite bude "krava muzara" koja financira druge dijelove poslovanja tvrtke koji ne ostvaruju prihode.
To bi moglo značiti da će Epic možda zatvoriti neke dijelove svoje tvrtke ukoliko ne pronađe načine kako da ostvaruju prihode (što bi moglo uključiti i nova otpuštanja), a kako se čini mislio je i na Unreal Engine, koji očito nije dovoljno isplativ pa bi ga ovo povećanje cijena možda moglo spasiti. No ako im to ne uspije, možda se ipak okrenu u smjeru onoga što je pokušao učiniti Unity, što bi moglo jako naljutiti game developere.
Učitavam komentare ...