Epic Games
Stigao Lego Fortnite: Rival Minecraftu
Od danas možete zaigrati Lego Fortnite, veliku suradnju Epic Gamesa i tvrtke Lego, čiji je cilj konkurirati Minecraftu
Građenje je uvijek bilo ključan dio ove online pucačine, koja ima više od 400 milijuna registriranih igrača.
Sada je predstavila potpuno novi način igre preživljavanja, gdje će igrači graditi s Lego kockicama.
Čini se da je crpila inspiraciju iz Minecrafta - igre izgradnje i izrade blokova u stilu Lego-a - koja je najprodavanija igra svih vremena.
Ovom novom modu možete pristupiti pokretanjem Fortnitea - koji je besplatan za igranje na PC-u, PlayStationu, Xboxu i Switchu.
Fortnite tehnički ima više modova, ali njegov online battle royale je daleko najpopularniji, gdje se do 100 igrača natječe da bude posljednji preživjeli.
S druge strane, Minecraft je igra preživljavanja u kojoj igrači grade strukture te izrađuju razne alate i oružja.
Kada je Fortnite prvi put izdan, imao je sličan način igre preživljavanja s izradom, nazvan Fortnite: Save the World, koji je objavljen prije nego što je čak postojao njegov battle royale način igre.
No, izvanredna popularnost Fortnite: Battle Royale - sama inspirirana japanskim triler filmom istog imena i igrom PlayerUnknown's Battlegrounds - potpuno je nadmašila druge načine igre, te je Fortnite sada poznat većini kao online pucačka igra s elementima izrade.
Sve to znači da nova suradnja na neki način vraća Fortnite svojim korijenima, ali povezivanje s tvrtkom Lego više je od obnove izgleda.
Snimke iz igre pokazuju da se svijet igre dramatično promijenio, s konstrukcijama i likovima temeljenim na Lego proizvodima.
Tu su i trenuci koji su očito inspirirani Minecraftom, gdje igrač gradi ogradu oko ovaca, uzgaja povrće, jede oko logorske vatre, te sječe drva kako bi dobio materijale za izgradnju.
Unatoč ogromnih 70 milijuna mjesečnih igrača, razvojni tim Fortnitea, tvrtka Epic Games, želi više.
„Ovo je apsolutno o proširenju“, rekao je predsjednik Adam Sussman.
„Ovo je također proširenje u smislu privlačenja ovih iskustava raznolikom skupinom publike, od djece preko tinejdžera do odraslih“.
Djeca i tinejdžeri
Kroz godine smo imali velik broj Lego igara, počevši od fanovima omiljenog naslova Lego Island iz 1997. godine do modernih suradnji s Ratovima zvijezda, Harryjem Potterom i Marvelom.
No, ove igre, slično kao i same Lego kocke, gotovo uvijek su ocijenjene kao prikladne za malu djecu.
S druge strane, Fortnite ima PEGI 12 ocjenu u Velikoj Britaniji i EU, što znači da se smatra prikladnim za djecu stariju od 12 godina. Ima sličnu ocjenu i u SAD-u.
Da bi se nosili s time, Sussman je rekao da je Epic radio na roditeljskim kontrolama i značajkama sigurnosti na mreži kako bi osigurali prikladnost igre.
„Jedna od stvari koje smo nedavno implementirali bila je ocjenjivanje sadržaja, tako da je svaki dio sadržaja ocijenjen na odgovarajući način za ciljanu publiku“, rekao je.
„I dopuštamo - putem naših roditeljskih kontrola - roditeljima da odluče kakav će sadržaj njihova djeca moći vidjeti.
„Na primjer, [Fortnite Lego mod] ima ocjenu E10+, dok je Fortnite ocijenjen kao T [za tinejdžere]. Vjerujemo da s tom ocjenom možemo privući mlađu publiku i privući potpuno novi skup publike koji će sada doći i doživjeti Fortnite“.
Međutim, Fortnite je bio izložen kritikama u prošlosti, posebno od strane princa Harryja, koji je 2019. godine rekao da je igra „stvorena da stvara ovisnost“.
Ali glavni urednik Eurogamera, Tom Phillips, rekao je da se takve kritike često upućuju općenito video igrama.
„Puno tih kritika odnosi se na to: kako ljudi troše svoje vrijeme, kako komuniciraju s drugima na internetu?“, rekao je.
Na kraju krajeva, rekao je da ljudi mogu odabrati koju će igru igrati na temelju svojih interesa, i ako im se ne sviđaju pucačke igre, jednostavno ih mogu izbjegavati.
„Battle royale, svojom prirodom, znači da ćeš biti u borbi, pucat ćeš na ljude. I postoje ljudi koji jednostavno ne žele sudjelovati u tome, ili postoje ljudi koji, kao što je to slučaj s Lego kockama, vjerojatno su malo premladi za to“.
Što se tiče tvrtke Lego, možda nije poznato što će proizaći iz suradnje s Fortniteom, ali glavna direktorica za proizvode i marketing Julia Goldin rekla je da je to cijena ambicije.
„Svaka suradnja i sve što radite, pogotovo stvari koje su ambiciozne, nosi sa sobom puno nepoznatih stvari“, rekla je.
„Još uvijek ne znamo točno kako će igra završiti, što će djeca htjeti raditi u usporedbi s onima koji bi to željeli raditi, što će rezonirati, a što neće“.
„Dakle, već postoje neki planovi o vrstama ažuriranja i novih ideja koje će dolaziti... druge vrste igara koje će također postati dostupne na Fortnite platformi tijekom 2024. godine“.
Učitavam komentare ...