Nalazite se
Članak
Objavljeno: 19.04.2012. 15:40

Facebook gaming 

King.com postao drugi izdavač igara za Facebook

Izdavači igara za Facebook vode bespoštedni rat. Nova žrtva je Electronic Arts.

King.com postao drugi izdavač igara za Facebook

Na prvom mjestu izdavača igara za Facebook nema nikakve promjene i još je neko vrijeme zasigurno neće biti, jer tu vlada suvereno Zynga s 65,14 milijuna stalnih korisnika.

No za drugo mjesto, koje je donedavno bilo rezervirano za giganta gaming industrije Electronic Arts, vodi se velika borba, koja je iznjedrila novi poredak stvari.

Prema rezultatima igranosti prošlog tjedna, koje je prezentirala tvrtka za praćenje Facebook prometa AppData.com, na drugo mjesto najpopularnijih igara je zasjela tvrtka King.com, koja je ostvarila 10,26 milijuna posjeta igrača svojim igrama na Facebooku, među kojima prednjači Bubble Witch Saga.

Što je najzanimljivije, EA nije izgubio samo drugo mjesto, već je pao na četvrto, obzirom da ga je u prošlom tjednu pretekla i njemačka tvrtka Wooga, koja je zabilježila 10,17 milijuna posjeta, dok su EA-ove igre koje uključuju Facebook inačicu Simsa ostvarile 9.07 milijuna posjeta igrača.

Od lansiranja igre Bubble Witch Saga, King.com je zabilježio porast od 143% po broju igrača koji se spajaju u igru jednom mjesečno, te čak 312% povećanja broja onih koji igraju svakodnevno.

Vezani sadržaji
Ključne riječi Facebook Gaming Zynga EA King.com Wooga
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->