Arm
Lansiran Arm USR upscaler za mobilne igre
Arm Accuracy Super Resolution sada javno dostupan za glatkija, visokokvalitetna mobilna iskustva igranja.

Godinama su developeri mobilnih igara bili zarobljeni u borbi između vizualne vjernosti i igračkih performansi. Renderirate li u višim razlučivostima riskirate manji broj sličica u sekundi, ili žrtvujete vizualnu kvalitetu kako biste smanjili osigurali glatkiju igru. Arm sada želi donijeti najbolje iz oba svijeta.
Arm Accuracy Super Resolution (Arm ASR) omogućuje developerima da u svojim mobilnim igrama omoguće glađe i brže igranje bez ugrožavanja trajanja baterije, a sve uz zadržavanje vizualnih sadržaja visoke rezolucije.
Na konferenciji za razvojne programere igara GDC 2025, Arm je objavio da je ovo najsuvremenije rješenje sada dostupno svim razvojnim programerima mobilnih igara, uključujući dodatke za Unreal Engine i Unity koji se očekuju kasnije tijekom godine.
Arm Accuracy Super Resolution (Arm ASR) je rješenje za povećanje veličine koje je razvio Arm za poboljšanje performansi igranja bez ugrožavanja vizualne kvalitete. Renderiranjem određenih faza frameova u nižoj razlučivosti i njihovim naknadnim povećanjem veličine, Arm ASR smanjuje opterećenje GPU-a i potrošnju energije, dok omogućuje složenu grafiku i svjetlosne efekte na mobilnim uređajima.
Ovaj pristup osigurava da razvojni programeri mogu postići poboljšane vizualne prikaze u mobilnim igrama, uz istovremeno održavanje učinkovite upotrebe resursa i ublažavanje toplinskog prigušivanja koje može negativno utjecati na korisničko iskustvo.
Kako bi se olakšalo usvajanje, Arm ASR dostupan je kao rješenje otvorenog koda pod licencom MIT-a, pa se pozivaju developeri širom svijeta da istraže i vide kako im može koristiti u njihovim igrama.
Arm ASR je izgrađen na AMD-ovoj FidelityFX Super Resolution 2 (FSR2) tehnologiji, koja ima za cilj pružiti rješenja za premošćivanje jaza između PC-a i konzola. Arm je prilagodio ovu tehnologiju posebno za mobilne platforme, s visoko učinkovitim shaderima koji smanjuju GPU opterećenje i zahtjeve za širinom pojasa. Ova optimizacija osigurava da čak i uređaji s ograničenom propusnošću memorije mogu postići značajna poboljšanja performansi.
Za vizualne sadržaje, Arm Accuracy Super Resolution fokusira se na metode povećanja veličine, koje kombiniraju informacije iz više okvira za proizvodnju slika više kvalitete iz ulaza niže razlučivosti, pružajući developerima poznati API i opcije konfiguracije. Na primjer, u praktičnim primjenama, Arm ASR daje vrhunske rezultate za tanje elemente, kao što su grane drveća i rubovi, osiguravajući preciznije renderiranje finih detalja.
U referentnim testovima koji koriste složenu scenu renderiranu na uređaju opremljenom Arm Immortalis-G720 GPU-om u razlučivosti od 2800×1260, Arm ASR je pokazao 53% povećanje broja sličica u sekundi u usporedbi s renderiranjem izvorne razlučivosti. Ovo povećanje performansi pretvara se u glatkiju igru i produljeno trajanje baterije, rješavajući ključne ciljeve za mobilne igrače.
U demonstraciji "Mori", Arm ASR primijenjen je na projekt Unreal Engine 5 koji koristi njegov inovativni renderer za desktop računala na mobilnim uređajima. Rezultati su pokazali sposobnost Arm ASR-a da sačuva fine vizualne detalje uz poboljšanje performansi, kao što možete vidjeti u ovom videu.
Neki poznati studiji za igre, uključujući Enduring Games, Infold Games i Sumo Digital, već su integrirali Arm ASR u svoje razvojne procese.
Učitavam komentare ...