Web strategija 14
Naučite trikove vrhunskih web stranica!
Kad se izrađuje kvalitetna web stranica, treba imati mnoge stvari na umu: dizajn koji zadovoljava user experience, integracija najnovijih tehnoloških standarda kao što su HTML5, odabir odgovarajućeg CMS-a, maksimalno iskorištenje SEO potencijala kako bi sajt bio na vrhu tražilica te responzivni dizajn kako bi stranica bila pregledna na svim uređajima.
Naravno da je to samo vrh sante leda „Kako doći do vrhunskog weba?“, a to znaju web developeri i web dizajneri koji će se okupiti na velikoj konferenciji "Web::Strategija 14 - Od weba do neba", od 14. - 16. lipnja 2012. u Hypo centru, u Zagrebu.
Jedno od pitanja kod izrade web stranice koje ćete si sigurno postaviti, posebno ako stranica treba sadržavati puno multimedije – koristiti Flash ili HTML5? Čini se da HTML5 postaje novi standard u izradi web stranica, a i u samom Adobeu su izjavili: «HTML5 sad univerzalno podržavaju svi mobilni uređaji, u nekim slučajevima čak isključivo. To čini HTML5 najboljim rješenjem za kreiranje i implementaciju sadržaja u browseru diljem mobilnih platformi», prenosi SearchSecurity.com. To treba imati na umu kad razmišljate o responzivnom web dizajnu, jer korisničko iskustvo ovisi o optimizaciji web stranice za različite uređaje (smartphonei, tableti) i rezolucije.
Sljedeće pitanje je izabrati CMS naziran na open source rješenjima ili rješenjima baziranim na cloudu? Prednost open source CMS-a su slobodno dostupan source kod na kojem developeri kontinuirano rade kako bi prilagodili rješenja potrebama korisnika, dok cloud CMS-ovi nude veću sigurnost pohranjivanja podataka, mobilnost, smanjene troškove i automatski update.
Ne treba zaboraviti na važnost kvalitetnog SEO-a, koji se zahvaljujući Googleovom algoritmu za rangiranje sadržaja – Google Pandi - sve više zasniva na kontinuiranom priljevu novog kvalitetnog sadržaja i njegovanju odnosa s publikom koja posjećuje web stranicu putem društvenih mreža.
Kako poboljšati web stranice?
Bilo da ste naručitelj web stranice, želite osvježiti stari web ili ste web developer u potrazi za novim trendovima u svijetu weba, Web::Strategija 14 je idealno mjesto za naučiti kako usavršiti web stranice. U 3 dana trajanja konferencije objedinit će edukativna predavanja hrvatskih i regionalnih stručnjaka na području web developmenta i web dizajna, stručne radionice i seminare te brojna poslovna druženja koja streme ostvarivanju novih poslovnih partnerstva i predstavljanja rada najkvalitetnijih tvrtki koje se već godinama bave izradom vrhunskih web stranica.
Svoju ulaznicu možete osigurati ukoliko se registrirate putem online obrasca, i to već danas jer cijena ulaznice raste s približavanjem dana održavanja konferencije.
Zlatna nagrada Web::Strategije – sa svakom konferencijom sve kvalitetniji projekti!
Jedinstvena nagrada konferencije koja de dodjeljuje izvođačima web stranica, Zlatna nagrada Web::Strategije, dodjeljivat će se u dvije kategorije: Web upotrebljivost 2012 i Web inovativnost 2012.
„Svake godine sve je više izražena prednost odnosno korist ne samo osvajanja Zlatne nagrade već i samog sudjelovanja u natječaju. Od projekata koji su se prijavili očekuje se da su odluku za sudjelovanje donijeli na temelju čvrstog uvjerenja da njihov projekt ima sve elemente koji su potrebni za pobjedu. Sa svakom novom Web::Strategijom očigledan je rast kvalitete prijavljenih projekata te očekujem da taj trend zadrži uzlaznu putanju.“ - izjavio je Dario Krznar iz tvrtke Manifest Media, član ocjenjivačkog odbora u kategoriji Web upotrebljivost 2012.
Prijave su otvorene do 1.6.2012. u 14 sati putem online obrasca, izvođači mogu prijaviti maksimalno 10 projekata, a primaju se radovi iz cijele Hrvatske i regije.
Uz sponzore i partnere do 14. Web::Strategije!
14. Web::Strategija održat će se zahvaljujući sponzorima i partnerima koji nas prate iz konferencije u konferenciju, prije svega za to su zaslužni srebrni partneri: tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, studija za razvoj web stranica - LogIT internet usluge i tvrtke za izradu web sustava - Trikoder.
Zlatni medijski partneri su Monitor.hr, Business.hr te časopis VIDI, a stručni medijski partneri Zimo.co, Maksi, Etarget i Rep.hr.
Za korisnički vizualni doživljaj konferencije pobrinula se tvrtka Manifest, za fotografije Fotosvijet.com, prostor omogućava Mozaik grupa Hypo centar, tisak Timgraf Media, tehničku podršku su dali djelatnici tvrtke EURO-VAL, a Akcija je zaslužna za interaktivno upravljanje društvenim mrežama.
U organizaciji konferencije pomažu i drugi brojni partneri: Vinarija Štampar, CISEx, Neurolab i TransmeetTV, Avalon Premium Hosting, Zimo.co, Omega studio, Eversys, Web Marketing Akademija.
(Sponzorirana vijest)
Učitavam komentare ...